Aktier köpes
199 visningar

Jag har 4000 st B: aktier som jag vill sälja för 25 kr styck
kontakta mej på mail: anngfilen@hotmail.com
Säljs helt eller delvis.!
1200 B-aktier säljes helt eller delvis!
Pris kan diskuteras beroende på storlek på post.
Maila jo65rgen@hotmail.se vid intresse
Det går bra. Det måste ske via banken, jag ska kolla upp detta eller vet ni hur det går till?